REGULAMIN

Regulamin Sklepu internetowego

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego Justinteriors.pl zwanego dalej Sklepem, jest JUST INTERIORS Justyna Kasperska ul. Solna 23 A, 81-577 Gdynia NIP: 5862203123, REGON: 222086892.
  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest wypełnienie formularza zamówienia. Klient składając zamówienie akceptuje warunki sprzedaży dokonywanej przez Sklep, określone niniejszym regulaminem.
  3. Klient zobowiązuje się do wypełnieniu w formularzu zamówienia pełnych i zgodnych z prawdą danych. W sytuacji kiedy Kupujący podał niepełne dane, niewystarczające do realizacji transakcji, sklep skontaktuje się z Kupującym w celu uzupełnienia danych. W przypadku, gdy kontakt okaże się niemożliwy z powodu błędnych lub nieprawdziwych danych wpisanych w formularzu, transakcja zostanie anulowana.
  4. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Sklep danych osobowych podanych w formularzu zamówienia w stopniu niezbędnym do realizacji zamówienia oraz celów ewidencyjnych. Każdy Klient ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych. Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów, zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mail, w celach nie związanych z realizacją zamówień. Przekazane przez Klienta dane osobowe są chronione przez Sklep zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r „O ochronie danych osobowych” (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  5. Wykorzystywanie danych Klienta w celach reklamowych, marketingowych wymaga wyraźnej zgody Klienta, który ma możliwość udzielenia zgody przed złożeniem zamówienia. Zgoda taka jest udzielana dobrowolnie, możliwe jest również w każdej chwili odstąpienie od udzielonej zgody.
  6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie systemów teleinformatycznych  oraz nie zapewnia stałego dostępu komunikacji drogą internetową. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za stały dostęp do systemu online.
  7. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia.
  8. Rozliczanie transakcji kartą płatniczą lub kredytową i e-przelewem realizowane są za pośrednictwem firmy DialCom24 Sp. z o.o.
  9. Koszt dostawy na terenie kraju wynosi 20zł. Przesyłki realizowane są poprzez firmę kurierską DPD.
  10. Przy każdym produkcie podany jest szacowany czas realizacji, który upływa od momentu opłacenia zamówienia do chwili wysłania zamawianych towarów. Uwzględniane są dni robocze. Zamówienie o zróżnicowanym czasie realizacji, wysyłane będą po skompletowaniu.
  11. W przypadku jeżeli czas dostawy miałby ulec znacznej zmianie, Sklep niezwłocznie poinformuje o dokładnej dacie dostawy.
  12. Czas dostawy towaru kurierem jest zgodny z aktualną ofertą firmy DPD, dostępną pod adresem: www.dpd.com.pl
  13. Konsument będący osobą fizyczną ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), pod warunkiem, że produkt nie został w żaden sposób zniszczony i nie jest towarem na specjalne zamówienie.
  14. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w ciągu 14 dni przelewem na rachunek wskazany przez Kupującego. Zwracając towar, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów z tytułu odesłania towaru, które nie podlegają zwrotowi.
  15. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego Produktu (objęcia rzeczy w posiadanie) lub w przypadku złożenia Zamówienia obejmującego wiele rzeczy dostarczanych osobno – od dnia dostarczenia ostatniego z zamówionych Produktów.
  16. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia drogą elektroniczną na adres info@justinteriors.pl.
  17. Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.
  18. Przed pocięciem Produktu (tkaniny/tapety), należy sprawdzić towar pod względem zgodności: nazwy, koloru, ilości i ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Towar pocięty nie podlega reklamacji.
  19. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować Sprzedającego najpóźniej w przeciągu 30 dni od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
  20. Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu, zdjęcia, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
  21. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt na adres sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
  22. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni roboczych.
  23. Nieznaczne różnice materiałowo-kolorystyczne wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  24. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient dostrzeże w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków.
  25. Do reklamowanych tapet należy dołączyć etykietę z opakowania zawierającą model oraz numer seryjny produktu.
  26. Sklep wystawia faktury VAT i paragony sprzedaży w zależności od wyboru Klienta.
  27. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email info@justinteriors.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 600 360 325

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów